Sağlık Sektöründe Dijital Gelişme

Sosyal Medya ve Medikal Firmalar
Mayıs 15, 2015
Show all

Sağlık Sektöründe Dijital Gelişme

Gelişmekte olan teknoloji ile birlikte günümüzde ilaç sektörünün değişen pazarlama trendleri, beraberinde birçok pazarlama sorununu da yanında getiriyor. Sınırları aşmadan sağlık sonuçlarını iyileştirebilen, hastalar ile iletişim kurabilmek adına yaratıcı yollar bulan, ürünlerini tanıtmayı başaran firmalar yükselişini sürdürmekte. Peki ne değişti? Teknolojinin her geçen gün gelişmesiyle ortaya çıkan ve sınır kavramını ortadan kaldıran internet ve mobil yaşam, ilaç firmalarının da bu pazarın bir parçası olmalarını sağladı.socialmedia
Şirketler, kendi müşteri tabanlarına ulaşmak için ilave iletişim kanalı olarak dijital teknolojileri kullanmaktadırlar. Gelişmiş web siteleri, entegre haberleşme, YouTube kanalları, Facebook ve Twitter‘daki kısıtlayıcı ve düzensiz çevreye rağmen, şirketler uygulamalarla kendi atılımlarını genişletmeye devam etmektedir. Yapılan çalışmalara katılan bilim adamlarına göre, geçtiğimiz yıla nazaran mobil sağlık pazarlaması, ilaç pazarlamanın üzerinde çok büyük bir etki oluşturmuştur. S2007_3
Dijital sağlık açısından bakıldığında ise, bilgisayar tabanlı teknolojilerle, sağlığın her yönünde entegre gerçekleştirilebiniyorsa, büyük bir dijital sağlıktan söz edebiliriz. Dijital iletişim araçlarının kullanımında, iş hedeflerine ve önemli hedef kitlelerine ulaşmak için büyük adımlar görmeye devam edeceğiz. Geçtiğimiz yıllarda, ilaç şirketleri düzenli olarak entegre iletişim ve pazarlama planlarını artırmışlardı ve bu gelişme önümüzdeki yıllarda da devam edeceğe benziyor.Digital_Health